גם בברלין: נתניהו לא נסוג מ'נאום המופתי' שעורר סערה

    שלמה ריזל No Comments on גם בברלין: נתניהו לא נסוג מ'נאום המופתי' שעורר סערה
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים הערב (רביעי) במסיבת עיתונאים משותפת עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, בברלין שבגרמניה. למרות שנתניהו הותקף קשות ביממה האחרונה על דבריו ב'נאום המופתי' אמש, גם היום בברלין הוא לא נסוג מדבריו וחזר עליהם שוב.

    במסיבת העיתונאים הוא האשים ואמר כי "המופתי דחק בהנהגה הנאצית להמשיך בפתרון הסופי. במשפט אייכמן העדויות הרחיבו על כך. הוא הפך ליועץ לאייכמן והימלר ביישום הפתרון הסופי".

    נתניהו האשים את יו"ר הרשות הפלסטינית ואמר כי "את השאלה האמיתית צריך להפנות לא אליי, אלא לאבו-מאזן: למה הוא והרשות הפלסטינית מהללים רשמית את המופתי של ירושלים כאייקון פלסטיני? זה פושע מלחמה שהיה מבוקש בעוון פשעי מלחמה. זה אדם ששיתף פעולה עם הנאצים ואף על פי כן הוא מהולל בספרי הלימוּד של הפלסטינים. לצערי זה משתקף ממש עכשיו בהסתה ובשקרים החוזרים ונשנים".

    לדבריו, "לא רק שהפלסטינים לא רוצים שלום, הם לא מגנים טרור. אבו מאזן הצטרף לטרוריסטים. בכירי פתח טענו כי ישראל מתכוונת להפר את הסטטוס קוו בהר הבית. זה לא נכון, אנחנו מחויבים לסטטוס קוו. כמו כן, באתר של הפתח נכתב כי אנחנו רוצים להשמיד את מסגד אל-אקצא. זה לא נכון, אנו שומרים על המקומות הקדושים לכל הדתות".

    כמו"כ, הוא הוסיף כי "אם אנחנו רוצים שלום, חייבם להפסיק את הטרור. כדי להפסיק את הטרור, חייבים להפסיק את ההסתה. אני חושב שניתן להתקדם אם הפלסטינים יתחילו לומר אמת".



    0 תגובות